O co jde?
Naučíme vás vytvářet jednoduchá videa, která zaberou pouze 15 minut vašeho času.
Pro koho je kurz určen:
Pro kadeřníky a majitele salonů, kteří chtějí získat nové klienty na sociálních sítích. Nejste aktivní na sociálních sítích a máte "mrtvý" účet? Nemáte čas vytvářet fotografie ani videa a vaši kadeřníci to neumí? Ztrácíte potenciální zákazníky, protože má vaše konkurence špičkový Instagram a vy ne?
Na workshopu získáte potřebné znalosti, abyste mohli „nakopnout“ své sociální sítě a vytvářet obsah, který zaujme vaše zákazníky. Celodenní program povede tým expertů z přední marketingové agentury Socialmind, která odhalí triky, které využívají při správě velkých tuzemských i zahraničních profilů.
Získávejte nové zákazníky na sociálních sítích s nulovými náklady.
Pro koho je kurz určen:
Pro kadeřníky a majitele salonů, kteří chtějí získat nové klienty na sociálních sítích. Nejste aktivní na sociálních sítích a máte "mrtvý" účet? Nemáte čas vytvářet fotografie ani videa a vaši kadeřníci to neumí? Ztrácíte potenciální zákazníky, protože má vaše konkurence špičkový Instagram a vy ne?
Na workshopu získáte potřebné znalosti, abyste mohli „nakopnout“ své sociální sítě a vytvářet obsah, který zaujme vaše zákazníky. Celodenní program povede tým expertů z přední marketingové agentury Socialmind, která odhalí triky, které využívají při správě velkých tuzemských i zahraničních profilů.
Získávejte nové zákazníky na sociálních sítích s nulovými náklady.
Co se naučím?
- ukážeme vám, jak využít jak využít Instagram na maximum a získat tak nové potenciální zákazníky
- naučíme vaše kadeřníky používat aplikace pro střih a úpravu videí
- vyzkoušíme si jednoduše natočit a sestřihat video v praktické části workshopu
- zjistíte, co teď nejvíce funguje a které triky pouzívají velké agentury při práci s klienty
- naučíme vaše kadeřníky používat aplikace pro střih a úpravu videí
- vyzkoušíme si jednoduše natočit a sestřihat video v praktické části workshopu
- zjistíte, co teď nejvíce funguje a které triky pouzívají velké agentury při práci s klienty
Co sebou na seminář?
mobilní telefon nebo tablet