Zpět na semináře

JAK NA ÚSPĚŠNÝ MARKETING SALONU

VÍT BALOUŠEK

10 - 17 hod.

Rozvoj

Obsah kurzu:

- proč si sepsat obchodní strategii - jaké zvolit cíle
- kdo je náš typický zákazník a jak ho oslovit
- co chceme zákazníkům sdělit - benefity a obsahová strategie na delší období komunikace
- nákupní proces z pohledu zákazníka - co se v posledních letech mění a jak
- Google firmy a recenze - jak je využít a proč
- jaké zvolit sociální sí tě a proč - nejen Facebook, Instagram a YouTube
- tvorba webu a klíčová slova - SEO strategie
- letáky, vizitky, plakáty - vyplatí se?
- komunikace se zákazníkem a jeho spokojenost a věrnost - jak ho dostat do hry

Jak přesně postupovat při tvorbě reklamy a marketingu pro své kadeřnictví.
 

Co získáte na workshopu?

- dozvíte se, jaké jsou trendy a novinky v oblasti marketingu a reklamy
-  zpětnou vazbu na svůj současný marketing na internetu a sociálních sítích a rady, jaká čísla a data sledovat
- proč je dobrý storytelling a jednotná komunikační linka při tvorbě videa na Instagram a YouTube
- konkrétní doporučení, jak realisticky zlepšit své obchodní výsledky díky svěží komunikační strategii
- komunikační strategie a krátká analýza současné komunikace kadeřnictví
- jak točit video na YouTube a na Instagram

Co sebou na seminář?

Dobrou náladu :-)

Termíny semináře

15.05.2023 - JAK NA ÚSPÉŠNÝ MARKETING SALONU 15.5.23 2800 Kč Studio Wella, Thámova 11, Praha 8 Hlásit na seminář se mohou pouze přihlášení uživatelé. PŘIHLÁSIT
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.Beru na vědomí